minik Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 kan non hjälpa mej att koma in till vaten templet jag har klarat alla andra som jag ska!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) ska jag dra och kolla ??? :) :) Du vet var den lilla pyttiga fisken är va ? sen byter du bara tid och går till han igen så är han jätte-stor och har munnen öppen. gå in i munnen och "TADAA!! 8templet :gitarr: :gitarr: :visslar: Redigerat 6 Juni 2006 av .::Tompa::. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 men vart är zora kungen man måste väl hita den eler ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 inte vad jag vet iaf .. men för mej var det iallafall lett !! Venta nu .. du har nog rätt om man har dragkrogen du vet så ska man dra sej till ett bibelotek som finns en bit innan Zora. Där ska man lösa labyrinten och sen kanske det funkar... testa det och återkom om det inte funkar .. Cya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 men jag måste ha en nykel för att kom in i bibloteket vart får jag den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jag tror att man byter tid annars får du ta och fråga någon annan tytvärr ... men testa att byta tid så får du se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 man måste ha en nykel i den vanliga tiden så är dörn stängd men i den andra tiden så måste man ha en nykel presis som i 6templet =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 TYVÄRR KAN INTE ____________________________________________________________________________________________________ _________________________________ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ok ='( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 men jag måste ha en nykel för att kom in i bibloteket vart får jag den ? har du get en potion till king zora för att hon är sjuk när du get hene då tror jag att man får nycken var längesen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg