HerrHubba_Bubba Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Där borde finnas handikapade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 man borde göra uppdrag för dem i vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Man kan inte gå in i åkergräsklippare, man hoppar på sådana. Okej, så här är det: Gräsklippare finns faktiskt, har själv åkt den, den e rätt tråkig. Skördetröska kan man typ bara köra på 1 enda uppdrag för sen är alla låsta. Det är den stora mackapären. Men vad är åkergräsklippare? :blink: Jaja, back to topic, en sak som skulle vara bra är fler olika sorters hus, alla ser ju likadana ut när man gör inborott och så borde dina egna gängmedlemmar bara följa efter dig ibland om du har hög respekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 gängmedlemmarna borde ha flickvänner B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) En åkergräsklippare är en stor maskin som man sitter på, men det finns väl inte gräsklippare? inte som man kan använda iaf, kan jag inte tänka mig. Skördetröskor har då jag kört många efter det där uppdraget, men det kanske bara är jag. http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=283#baggage På den här sidan finns både skördetröskan OCH åkergräsklipparen, som jag vill visa... åkergräsklipparen är den som heter Mower. Redigerat 14 Juni 2006 av ShitBreakSean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Ja, det var de jag menade med gräsklippare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 man borde göra uppdrag för dem i vice city Vad menar du med det? Att man skulle göra uppdrag för några av de personerna som fanns i VC eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Ok, det är iaf en åkergräsklippare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Okej, nu vet jag hur man kan få skördetröskan när man vill =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Okej, nu vet jag hur man kan få skördetröskan när man vill =) hur då!? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg