CeZ Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Det finns väl ingen gräsklippare? Om ni menar den där stora mackapären så är det bara nån sädsamlare eller nåt. Och så finns det en Gatusoparmaskin i LS men en gräsklippare finns det väl inte!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jo, den där "stora makapären" är en gräsklippare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Om ni syftar på den där stora maskinen som man ska sno åt den där hippien i ett uppdrag så är det en skördetröska..... Om jag inte minns fel så finns det en åkergräsklippare på den gården. För övrigt tycker jag att det borde göras ett GTA: NYC (New York City) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Om ni syftar på den där stora maskinen som man ska sno åt den där hippien i ett uppdrag så är det en skördetröska..... Om jag inte minns fel så finns det en åkergräsklippare på den gården. För övrigt tycker jag att det borde göras ett GTA: NYC (New York City) nej, den är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jo, åkgräsklippare finns. Jag hittade en rätt så nyss. Om jag inte minns fel så finns den vid ett hus lite norr om första staden. Bakom dom stora vita bokstäverna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jo, åkgräsklippare finns. Jag hittade en rätt så nyss. Om jag inte minns fel så finns den vid ett hus lite norr om första staden. Bakom dom stora vita bokstäverna... men den kan man väll bara ha på ett uppdrag eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det finns åkergräsklippare lite här och var, och du kan använda dem när du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 meh! När jag ska in i dom så är dom alltid låsta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Man kan inte gå in i åkergräsklippare, man hoppar på sådana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Man borde kunna köra rullstol. Man borde kunna hoppa i en kundvagn och åka ned för backar och så :) Lite fler uppdrag i GTA3 staden där finns redan kundvangn men problemet är att man kan inte stå i den... :unsure: men jag har puttat runt den på stan :gitarr: ...det var ballt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Man borde kunna köra rullstol. Man borde kunna hoppa i en kundvagn och åka ned för backar och så :) Lite fler uppdrag i GTA3 staden haha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Detta håller på att bli off-topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg