.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Alla vet ju hur man klonar , när man stänger av när det står "Dont Turn Of The Power" men nu har jag kommit på ett nytt sätt. Men det tar lite tid .. Man ska lägga in en - 5 pokémon i varje box i PC:n (måste vara sparat innan) sen låter du en vara tom. sen gör du som vanligt när den byter box och står " DONT TURN OF THE POWER" så stänger du av. sen när du startar igen så är allt som vanligt men från klockan 9- 11 tror jag det är så testar du igen . Då ligger alla pokémonen (om alla får plats) i den tomma boxen OBS! : Jag testade bara en gång och sen funkade det inte mer så jag tror att det bara funkar en gång. ni måste ha klarat alla 8 gymmen!!! jag ska försöka fixa så att det blir enklare att förstå och kolla om man bara kan göra det en gång! Redigerat 6 Juni 2006 av .::Tompa::. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 alldeles för jobbigt. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg