ELF Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Vad är det för lustiga stälen som finns i dom olika städerna. I första staden körde jag in på en liten parkering intel ett hus. Det fanns två poliser där. Lite efter att jag hade kommit in där så fick jag 4 stjärnor och blev jagad av polisen. Det finns fler sådana ställen. Vad är det för ställen? Några hemliga polis kvarter? Jag menar inte AREA 51 stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Menar du SA elr alla spel elr vad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 vad för spel san andras? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 San Andreas. Varför ska alla ha så svårt med att skriva vilket GTA det gäller? INKLUSIVE MOI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 VAR LIGGER AREA 51!!!???????? JAG HAR letat överallt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Det ligger ute i öknen, bredvid flygfältet som man köper... By the way, det heter inte Area 51, utan Area 69. Redigerat 10 Juni 2006 av ShitBreakSean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 det heter area 51. och hör sen. i alla polis hus kan du få 4 stjärnor tror jag. och i vissa annläggningar t.ex area 51 kan man få 4 stjärnor. går du in på vissa bygg platser tror jag du också kan få 4 stjärnor. + om du far till en ö du inte ska va på så får du 4 stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 På riktigt heter det 51 ja, men i spelet heter det 69. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Skit i vad stället heter. Jag bara undrade vad det var för konstiga ställen där jag fick stjärnor. Då är det polishus. Men det ser inte ut som det. För ett av dom ligger intill en vanlig byggnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Om man går in i polishuset med ett vapen i handen då blir man dödad väldigt snabbt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Om man går in i polishuset med ett vapen i handen då blir man dödad väldigt snabbt... kanske inte är så konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 det heter area 51. och hör sen. i alla polis hus kan du få 4 stjärnor tror jag. och i vissa annläggningar t.ex area 51 kan man få 4 stjärnor. går du in på vissa bygg platser tror jag du också kan få 4 stjärnor. + om du far till en ö du inte ska va på så får du 4 stjärnor Daa, nej man får 5 stjärnor.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg