Gryphon Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Va gör man ifall sökmonitorn till internet är borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 tryck på visa>verktygsfält>adressfältet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Eller så går du bara in på google.com och söker där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) det där med visa-sökmonitor fungerade inte :( och jag kan ju inte söka på nånting eftersom sökmonitorn är borta <_< ja tror vi fick ett virus för ett tag sen som hette "spyware" eller nåt liknande och efter det försvann sökmonitorn Redigerat 10 Juni 2006 av Gryphon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Menar du FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 ja vet inte... jag är inte så insatt i internetvirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 FF är inte ett visrus det är en web läsare FF=Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 det där med visa-sökmonitor fungerade inte :( och jag kan ju inte söka på nånting eftersom sökmonitorn är borta <_< ja tror vi fick ett virus för ett tag sen som hette "spyware" eller nåt liknande och efter det försvann sökmonitorn Hur kan du då vara här på fuska.se om du inte kan söka??? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 bookmarks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 nix min FARFARS dator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 nix min FARFARS dator :D hehe smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.