Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Är det sant! :P Va bra !!! Kan du ge mig källan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Haha! *Skuggan, det tror jag inte. 7:an blir den sista boken, där allt kommer sluta. (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag kommer inte riktigt ihåg källan, men kika in i Hogwarts.nu där jag vid första tillfället lade märke till sidan. FuzioN: Varför tror du att jag skulle ljuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Vet inte att detta är sant, men för ett tag sedan sa hon att 7:an skulle bli den sista boken. Men det kommer bli spännande, längtar redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jaså? Då delar hon väl ut olika fakta till olika presskonferanser. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jag kan inte hitta nåt där det står att hon ska göra fler böcker på hogwarts.nu, och jag är medlem! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Tråkigt att du inte hittar länken, men jag ljuger i alla fall inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Om du inte har bevis så får vi anta att det bara kommer en bok till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jag längtar till sista boken men endå inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Boken lär väl komma vid höst, kring September som den förra utgåvan. I alla fall så kommer den att införskaffas direkt på premiären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Undrar om boken blir tjockare eller tunnare än den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Den sjätte boken innehöll färre sidor än den fjärde, så det är väl up till JK Rowling att bestämma sig för hur mycket story boken ska innehålla. Dock så tror jag att om den sjunde blir den sista boken så kommer den att innehålla en hel del story och vara tjockare än femte som innehöll fler än 1000 sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.