zeyona Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Tror Harry dör... Hoppas det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Hoppas också Harry dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag kanske ska läsa 5te och 6te boken först :P Jag tror Harry dör, och blir en legend eller så. Voldemort kommer att dö, serien kan inte sluta "olyckligt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Sirius är borta för alltid... J.K. Rowling är nog så desperat så hon skriver att Severus Snape, som är vår Halvblodsprins, råkade göra fel förbannelse (han hittar ju på egna om han vill) när han "dödade" Dumbledore. Han sa säkert Avada Kalkorva, inte Avada Kadevra! Så Dumbledore blev bara en Kallkorv som Graup, Hagrids bror, äter upp... När Graup går till attack mot Harry så säger Harry "Levikorvus" inte "Levikorpus" och Graup fiser ut en aning lös, men pigg Dumdledore. Dumbledore är en aning sur och som sagt kastar en birnnande basketboll på Harry och Graup käkar upp Dumbledore. Alla lever lyckligt, Dobby och Winkie gifter sig och det gör Voldemort och Beatrix Lastange (nåt sånt). Ron dödar Beatrix och Voldmort dödar Hermione. Ron och Voldemort gifter sig när Dudley Dursley "råkar" uttala en Imperiusförbannelse över dem. Prästen är Krake (Sirius f.d Husalf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag tror att harry förstör alla horrokruxer men blir dödad av Voldemort. Sedan tror jag att Neville kommer att döda Voldemort (profetian). Jag lästa HP 6:an för 5 gången igår jag har läst alla HP böcker flera gånger och är ett stort f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag tänkte också om Neville kanske var den som skulle förgöra Voldemort... Han har trots allt anledningar, eftersom hans föräldrar blev dödade av Voldemort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Låter vettigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jag läste någonstans om att J.K Rowling har tröttnat på Harry Potter, så därför vill hon ta kål på honom. Även Daniel Radcliffe (han som spelar Harry Potter i filmerna) tror att Harry kommer att dö. Sen har jag också sett att Neville skulle gifta sig med Ginny! Något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Vill JK Rowling ta kål på Harry? Knappast, hon har ju tjänat en stor summa pengar på att ge ut böckerna och kommer nog inte sluta efter "bara" sju böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jag tänkte också om Neville kanske var den som skulle förgöra Voldemort... Han har trots allt anledningar, eftersom hans föräldrar blev dödade av Voldemort. Vad hände med Harrys föräldrar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag tänkte också om Neville kanske var den som skulle förgöra Voldemort... Han har trots allt anledningar, eftersom hans föräldrar blev dödade av Voldemort. Neville's föräldrar är inne på psyket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Njea snarare på sjukhuset sankt mungos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.