Oddset Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Dom har ju en psykavdelning. Så då kan man kalla det för psyket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Harry kanske gifter sig med Cho... det kan ju vara logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Varför då? Om jag inte kommer ihåg fel så blev dom ovänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Men Draco Malfoy, han kanske blir god tillslut. Han tvekade trots allt att döda Dumbledore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 han dödade inte dumbledore det var halvblodprinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag sa inte att han gjorde det, utan att han tvekade. Det finns lite någonlunda gott i Draco efter allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Ingen aning, Harry Potter och Mörkrets Andar kanske, något med mörker och ondska tror jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 * Ganon20000, ehm, vad menade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Vad tråden handlade om: Vad man trodde att boken skulle heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 FuzioN: Nja. Något gott tror jag inget om Draco. Mer rädsla om vad som ska hända. Han är då mer neutral. =/ Tror inte att han skulle hoppa framför Harry och ta sig an ett skott eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Dom har ju en psykavdelning. Så då kan man kalla det för psyket. Avdelningen är för förtrollningar som gått snett osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Så den där Crucio förbannelsen gick snett? Tror jag ínte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.