Quicksilver Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Men asså avdelningensom dom ligger på är nr 4 : Obrytbara förtrollningar , förhäxningar , felaktigt använda trollformler , etc . Jag läste det direkt ur Harry Potter och fenixorden sidan 564 , de 3 första raderna ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 eftersom JK rowling ska få ett fint slut så tror jag att malfoy och harry sammarbetar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Lite information: *Det sista ordet kommer att vara ärr, säger J. K. Rowling. *En av Gryffindorarna i Harrys årskurs kommer att bli lärare på Hogwarts. *Neville?* *J. K. Rowling sade i en intervju att det sista kapitlet kommer att handla om Överlevarna. *Prof. Lupin kommer att spela en stor roll. *Harry och Malfoy kommer att sammarbeta. *Det kommer komma ett stort avslöjande om Lily Potter. *Hermione kommer att bli Överste Prefekt. *Harrys ögon spelar fortfarande en stor roll. *Harry dör när han försöker rädda en vän (Hermione?). *Harry kommer att vara på Azkaban ett tag. Källa: www.rowlingfanclub.se/?link=boksju Jag vet inte om det är sant, men det stod så i källan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 det där har jag också hört och jag antar att några punkter är sanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 * Jannejan, tack så mycket för informationen, det verkar bli en riktigt intressant bok. Tror snarare att den kommer heta "Slutet av allt" eller något sånt eftersom allt slutar i den boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Man visste redan att om detta skulle vara den sista boken i serien så "måste" ju Harry dö, då han överlevt ett flertals gånger förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 FuzioN: Det stod så i källan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Lite information: *Det sista ordet kommer att vara ärr, säger J. K. Rowling. *En av Gryffindorarna i Harrys årskurs kommer att bli lärare på Hogwarts. *Neville?* *J. K. Rowling sade i en intervju att det sista kapitlet kommer att handla om Överlevarna. *Prof. Lupin kommer att spela en stor roll. *Harry och Malfoy kommer att sammarbeta. *Det kommer komma ett stort avslöjande om Lily Potter. *Hermione kommer att bli Överste Prefekt. *Harrys ögon spelar fortfarande en stor roll. *Harry dör när han försöker rädda en vän (Hermione?). *Harry kommer att vara på Azkaban ett tag. Källa: www.rowlingfanclub.se/?link=boksju Jag vet inte om det är sant, men det stod så i källan. Om du läser någa så står det att det är rykten .. Så du kan inte säga att du ger information . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Rykten kan vara sanna. *Oftast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) Ser ut att bli en bra bok enligt jannejan. Redigerat 17 Juni 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) Hon har sagt att hon inte vill gora flera boker om Harry Potter, hon skrev kontrakt po 7 stycken. Jag tycker det kommer bli skit om Harry in klarar sig eftersom hon skulle typ sabba allt. Redigerat 17 Juni 2006 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.