Escain Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Har du inte läst Den Flammande Bägaren? xD Harry och Co. stöter på Neville och hans mormor på Sankt Mungos när de hälsar på Nevilles föräldrar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Har du inte läst Den Flammande Bägaren? xD Harry och Co. stöter på Neville och hans mormor på Sankt Mungos när de hälsar på Nevilles föräldrar. :P Jo, faktum är att jag läst genom alla böckerna noggrant. Dock så drar minnet ibland när man attraheras av något annat när man läser, vilket resulterar att man glömmer sådanna viktiga saker. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jadu. Det finns bara teorier, inget annat. Min syrra tror att det blir en 8:nde bok faktiskt. Att han sedan återvänder till skolan och så. Men det tror jag lite på. Men jag vill inte tro på så mycket. Jag tror iaf en sak om att Harry konfronterar Voldemort. Det sägs ju vara den sista boken. Något riktigt måste ju hända nu, bortsett från Dumbledores död då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Man vet så pass lite om Voldemort's kärleksliv så det skulle lika gärna kunna vara så att han faktiskt var kär i Lilly under skoltiden. Sedan så blev Voldemort arg när han fick veta att James gift sig med Lilly, vilket resulterade att han dödade de. du voldemort gick på skolan lång tid innan lily Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Escaflowne: Det är i Fenixorden (boken) som Harry möter paret Neville. Men i Den Flammande Bägaren sa de ju att det var Barty Crouch Junior som anföll paret Neville. Kolla själv, sidan 612. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 jag tror att voldemort var kär i lily Omöjligt dom gick hon var inte född när han gick på skolan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Escaflowne: Det är i Fenixorden (boken) som Harry möter paret Neville. Men i Den Flammande Bägaren sa de ju att det var Barty Crouch Junior som anföll paret Neville. Kolla själv, sidan 612. du det var flera som hängde med men det var lestrange som tortera dom. du vet vissa dödsätare kanske vill stå och skrattta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Men varför trodde alla att det var B. C. Jr som torterade paret Neville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 vilk trode det? jag har märkt när jatg läser om bökerna iblsnd att vissa saker inte går ihop men har dom inte i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 tror Malfoy och Snape dör. Harry kastar väl någon formel som gör att Voldemort blir till ett träd ,eller nått >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag tror att Harry dör Sirius dör! title: Harry potter och Vodemort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Sirius dog (mer försvann...) ju i 5e boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.