sandra_ Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Tänkte köpa ett nytt dataspel! Tänkte något som typ x-men 3 eller nått star wars! Har ni några förslag? Helst något i den stilen men jag vill inte ha onlinespel och det ska helst inte vara för svårt :P Redigerat 7 Juni 2006 av sandra_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Half life 2 äger! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 :gitarr: :gitarr: star wars battlefront e bra kolla upp alltså nr 2 :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 typ , Hitman Blood money verkar kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Gillar du Star Wars kan jag föreslå Knights of the old Republic 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sandra_ Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 star wars battlefront e bra kolla upp alltså nr 2 har faktiskt funderat på den! :D verkar kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Vad gillar du för genrer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Heroes of Might & Magic V är ett grymmt bra köp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Du har bra smak suppermaario ;P Om du gillar strategi så är Rome: Total War eller Slaget om Midgård II mkt bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Total War spelen är något jag själv inte rekommenderar, gillar inte något spel i serien, men de finns de folk som gör... Slaget om Midgård 2 är också mycket bra... Energy:Tack ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Hitman Blood Money, det bästa spelet jag någonsin har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Tänkte köpa ett nytt dataspel! Tänkte något som typ x-men 3 eller nått star wars! Har ni några förslag? Helst något i den stilen men jag vill inte ha onlinespel och det ska helst inte vara för svårt :P Här har jag några förslag Letar du efter Action/Äventyr kolla in dom här spelen: Lego Star Wars är ett kul och rätt så nytt spel. Kräver inte mycket av datorn och den finns billigt i affärer. Väldigt enkelt och simpelt. Mer info här: Star Wars - Jedi Knight - Jedi Academy är skitkul, snygg grafik och det är asroligt att springa runt med ljussablet. Rekommenderas starkt. Strategispel Rome Total War är ett strategispel som utspelar sig i romartiden. Ett väldigt långvarigt spel som du kan spela i flera kvartal :P Du kan bla spela i förhistoriska slag som funnits på riktigt. Kan dock kräva lite mer av datorn om du spelar stora slag. Rollspel X-Men Legends 2 - Rise of Apocalypse är uppföljaren av X-Men Legends och är ett Action/RPG(Rollspel) där du får kontrollera 4 mutanter från X-Men serien. Dungeon Siege är ett grymt roligt rollspel i sann fantasy anda. Har blivit väldigt billigt nu. Gissar på att du kan köpa det för ungefär 80-90 kronor. :) Neverwinter Nights följer ungefär samma fotspår som Dungeon Siege, men koncentrerar sig både på Single player OCH Multiplayer. Sen råder jag dig att köpa spelet Psychonauts. Det kan verka lite barnsligt, men tro mig det är rätt så vuxet. www.psychonauts.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.