Hoppa till innehåll

Ska Köpa Ett Nytt Spel, Tips?

sandra_

Rekommendera inlägg

Tänkte köpa ett nytt dataspel! Tänkte något som typ x-men 3 eller nått star wars!

Har ni några förslag? Helst något i den stilen men jag vill inte ha onlinespel och det ska helst inte vara för svårt :P

Redigerat av sandra_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte köpa ett nytt dataspel! Tänkte något som typ x-men 3 eller nått star wars!

Har ni några förslag? Helst något i den stilen men jag vill inte ha onlinespel och det ska helst inte vara för svårt :P

Här har jag några förslag

Letar du efter Action/Äventyr kolla in dom här spelen:

Lego Star Wars är ett kul och rätt så nytt spel. Kräver inte mycket av datorn och den finns billigt i affärer. Väldigt enkelt och simpelt. Mer info här:

Star Wars - Jedi Knight - Jedi Academy är skitkul, snygg grafik och det är asroligt att springa runt med ljussablet. Rekommenderas starkt.

Strategispel

Rome Total War är ett strategispel som utspelar sig i romartiden. Ett väldigt långvarigt spel som du kan spela i flera kvartal :P Du kan bla spela i förhistoriska slag som funnits på riktigt. Kan dock kräva lite mer av datorn om du spelar stora slag.

Rollspel

X-Men Legends 2 - Rise of Apocalypse är uppföljaren av X-Men Legends och är ett Action/RPG(Rollspel) där du får kontrollera 4 mutanter från X-Men serien.

Dungeon Siege är ett grymt roligt rollspel i sann fantasy anda. Har blivit väldigt billigt nu. Gissar på att du kan köpa det för ungefär 80-90 kronor. :)

Neverwinter Nights följer ungefär samma fotspår som Dungeon Siege, men koncentrerar sig både på Single player OCH Multiplayer.

Sen råder jag dig att köpa spelet Psychonauts. Det kan verka lite barnsligt, men tro mig det är rätt så vuxet. www.psychonauts.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...