sandra_ Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Här har jag några förslag Letar du efter Action/Äventyr kolla in dom här spelen: Lego Star Wars är ett kul och rätt så nytt spel. Kräver inte mycket av datorn och den finns billigt i affärer. Väldigt enkelt och simpelt. Mer info här: Star Wars - Jedi Knight - Jedi Academy är skitkul, snygg grafik och det är asroligt att springa runt med ljussablet. Rekommenderas starkt. Strategispel Rome Total War är ett strategispel som utspelar sig i romartiden. Ett väldigt långvarigt spel som du kan spela i flera kvartal :P Du kan bla spela i förhistoriska slag som funnits på riktigt. Kan dock kräva lite mer av datorn om du spelar stora slag. Rollspel X-Men Legends 2 - Rise of Apocalypse är uppföljaren av X-Men Legends och är ett Action/RPG(Rollspel) där du får kontrollera 4 mutanter från X-Men serien. Dungeon Siege är ett grymt roligt rollspel i sann fantasy anda. Har blivit väldigt billigt nu. Gissar på att du kan köpa det för ungefär 80-90 kronor. :) Neverwinter Nights följer ungefär samma fotspår som Dungeon Siege, men koncentrerar sig både på Single player OCH Multiplayer. Sen råder jag dig att köpa spelet Psychonauts. Det kan verka lite barnsligt, men tro mig det är rätt så vuxet. www.psychonauts.com <{POST_SNAPBACK}> Jo, jag vill ha typ ett äventyr eller rollspel.. funderar på x-men 3! men jag ska kolla in lite av dina tips! tack så mycket! :D Redigerat 9 Juni 2006 av sandra_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 måste säga att sims 2 e bra. :student: Battle Field 2 är också kul :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Köp "Car washing Tycoon", där får man bestämma vilka färger bilarna ska ha, hur mycket tvätten ska kosta och säkert massa mer! Läste om det i Gamereactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 star wars jedi academy-jedi knight är skitkul och har spännande campain och skit coola moves och billigt (jag fick det för 16 euro i butiken men det e ju euro inte kronor)skit kul att forca dom med lvl 3 lightning(det skall man upgradera först,enligt mej)och online mot andra är ochså skit kul. rekomenderar starkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Gillar du hjälte spel ska du inte köpa xmen 3 den är jätte dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 star wars jedi academy-jedi knight är skitkul och har spännande campain och skit coola moves och billigt (jag fick det för 16 euro i butiken men det e ju euro inte kronor)skit kul att forca dom med lvl 3 lightning(det skall man upgradera först,enligt mej)och online mot andra är ochså skit kul. rekomenderar starkt det. Japp, jag älskar duelering :) Fast ja föredrar den som kom innan Jedi Academy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape1 Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 om du gillar såna spel bodde du kolla upp conter strike1.6 :cool: :ph34r: :evil: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 om du gillar såna spel bodde du kolla upp conter strike1.6 :cool: :ph34r: :evil: :lol: Om du skrev till sandra så tror jag det inte är ett sånt passande resultat, då hon helst ville ha ett Äventyr/Rollspels spel. Om du skrev till mig så har jag redan ''Conter'' Strike 1.6 och är gärna villig och spöa s*iten ur dig i det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape1 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 ja det var till dig! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.