Hoppa till innehåll

En Fråga Till Alla I Detta Forum


TheOne
 Dela

Rekommendera inlägg

ångrat och ångrat. ditt liv lär förändras en hel del av detta spel. om du inte är stark nog att stå emot det. jag märkte att i börja av min tid med wow så glömde jag vänner och läxor och mitt liv. sen gick min internetuppkoppling ner och det var tur. jag lyckades rädda mitt liv och mina betyg. men vissa vänner var borta för ett långt tag framöver. det kanske låter som en mardröm och det kanske låter som om jag överdriver. men wow är f*n farligt. sätt en gräns för hur mycket du spelar varje dag. jag lyckades återsätlla mitt liv efter och ändå fortsätta med wow. men det var ett h*lvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ångrat och ångrat. ditt liv lär förändras en hel del av detta spel. om du inte är stark nog att stå emot det. jag märkte att i börja av min tid med wow så glömde jag vänner och läxor och mitt liv. sen gick min internetuppkoppling ner och det var tur. jag lyckades rädda mitt liv och mina betyg. men vissa vänner var borta för ett långt tag framöver. det kanske låter som en mardröm och det kanske låter som om jag överdriver. men wow är f*n farligt. sätt en gräns för hur mycket du spelar varje dag. jag lyckades återsätlla mitt liv efter och ändå fortsätta med wow. men det var ett h*lvete.
japp finns folk som spelar 18 timmar om dagen o skiter i allt annat så jag tycker också att om du köper wow sätt en begränsad tid för hur mycke du borde spela :) +jag ångrar det inte fasst jag o brorsan betalar varannan gång när vi köper gamecard annars skulle det nog blivit för dyrt för mig o spela Redigerat av bambocha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst binky

själv är jag i h*lvetet, inte en kompis kvar :( jo några men dom lärde jag känna via WOW. Du kan köpa wow men man måste ha tids press och sen ska du inte spela 15 timmar som jag gjorde förut , de förlorar man många polare på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ångrat och ångrat. ditt liv lär förändras en hel del av detta spel. om du inte är stark nog att stå emot det. jag märkte att i börja av min tid med wow så glömde jag vänner och läxor och mitt liv. sen gick min internetuppkoppling ner och det var tur. jag lyckades rädda mitt liv och mina betyg. men vissa vänner var borta för ett långt tag framöver. det kanske låter som en mardröm och det kanske låter som om jag överdriver. men wow är f*n farligt. sätt en gräns för hur mycket du spelar varje dag. jag lyckades återsätlla mitt liv efter och ändå fortsätta med wow. men det var ett h*lvete.

 

WoW är INTEfarligt. men kanske för DataNerdzzz..... :gitarr:

 

____________________________________________________________________

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv är jag i h*lvetet, inte en kompis kvar  jo några men dom lärde jag känna via WOW. Du kan köpa wow men man måste ha tids press och sen ska du inte spela 15 timmar som jag gjorde förut , de förlorar man många polare på 
alla jag spelar med på wow e sånna jag har träffat ingen utom 2 av mina kompisar spelar wow fasst dom spelar på en annan server
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Köp WoW, det är värt pengarna + lite till.

Men som sagt, det kan förstöra ditt liv beroende på hur mycket du spelar.

Om du vill variera på fritiden & dataspelandet, gör så här.

*Spela WoW en dag, den andra dagen var ute med kompisar.

*Var inne på datorn sent på kvällen, på dagen skall man vara ute!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är lugnt.jag har en fotbolls karriär att tänka på så jag är ute och spelar fotboll :) Hur betalar man då? man kan köpa ett sånt där kort så man får 60dagar playing eller vad man nu ska kalla det.jag måste beskriva det noggrant för mina föräldrar annars tycker dom inte att det är en bra ide :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

bambocha, finns bara 2 månaders game card.

 

Jag betalar med game cards och jag köper dem för 250 kr från ebgames.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

jag tror de e så här:

 

Gamecard: 125 kronor i månaden..

 

Betala månad för månad : 125 kronor i månaden..

 

Betala 3 månader : 115 konor i månaden..

 

Betala 6 månader : 99 kronor per månad..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...