hades_932 Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Helt plötsligt är Word borta. Hur får jag tillbaka det? Har redan kollat på microrsofts hemsida men inget där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 www.download.com det finns säkert där:P:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Nej det går inte att ladda ner Office, det finns bara att köpa, tyvärr. Försvann Word bara helt sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Leta efter den i program-mappen. Det kanske bara är ikonen som försvunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Eller gör en sökning i datorn, sök på WINWORD.EXE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 A det försvann bara sådär. Har inte hittat det på download.com men ska testa WINWORDgrejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Kom du ihåg om du gjorde något? Fungerar det inte, prova med Systemåterställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Och hur kör jag det? Och om jag kör det vad händer? Finns det föresten något annat program som är som Word? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Menar du office? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag menar vanliga Microsoft Word som brukar hänga med datorerna. Men finns det något annat program som är som word? Men inte anteckningar eller vad det heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Kommer du in på Word om du går in på Skapa nytt Office-dokument? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.