kejsaren Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 http://utopia.jconserv.net Ett tips för alla oss som gillar rollspel. Utopia är en mycket enkelt spel utan grafik och liknande men det är ändå mycket roligt. Allt utspelar sig i den fiktiva staten Utopia. Realian runt spelet är enorm och ger möjligheten att fördjupa sig i spelet. När man väl kommigt in i spelet lär man känna många av karaktärerna. Personer som kejsaren Dekon Kastello eller ministern Otacon. Spela i städer som Utopia city, Astrada eller Northon. Var militär, hippie eller städare. Vi välkommnar till ett enkelt men ack så roligt politisk rollspel. http://utopia.jconserv.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Det spelet är skitkul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Hur går man in i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 man registrar sig som användare, som på vilket forum som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 ja men då e det ju inget spel.. då e det ju ett forum.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Vad är det som är så roligt med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 ja men då e det ju inget spel.. då e det ju ett forum.. -.- ett forumrollspel kanske ? Fusk katten: Allt, man skapar sin egen karaktär, rollspelar, går med i partier, luras och bedrar. Sedan så är det ganska realistiskt, men inte så att det roliga förstörs. Och det är lätt att spela, det går ganska fort att ta sig uppåt. Jag började i september/november förra året. Mitt första jobb var som bankdirektör, nu är jag minister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 om det är ett forum är det väl något slags reklam eller??? bara undra för jag vet inte ..... och förresten är spelet rätt avancerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 det är ett forumrollspel , är inte avancerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 hur skaffar man ett jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) antingen så frågar man en spelare som äger ett företag (ex. Spelaren DK äger Kastello Invest ) Då kan man fråga honom om man får ett jobb. Eller så kan man starta ett eget företag i någon av de olika städerna. Klicka här för nybörjar guide Redigerat 10 Juni 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 kan jag bara skriva nånstans jag äger ex: DataAb Industrin och så äger man en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.