Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag har typ 16 spel.orkar inte skirvga in dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hur skriver du egentligen, Silver Star!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 g slank väl med!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hur skriver du egentligen, Silver Star!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Slutaa gnäll, alla skriver fel här inne. även jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Håller med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 men jag har teenage mutant ninja turtles och det äger alla era spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Är det skoj? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jepp, som tusan. jag tyckte att det va lite segt i början. men man kommer in i det och då är det skitkul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 är det bra grafik? verkar ganska roligt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har bara sett en trailer på det men det är snyggt som fasen. Grafiken är tecknad men inte celshading på det viset som typ jet set radio future utan det är tecknat som i filmerna. Men finns det till xbox också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 precis, det är tecknat. riktigt snyggt. ja, men det har inte kommit till sverige än. jag har laddat hem det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Se upp vad du pratar om!!!!! olaglig nedladdning....skitsamma men när släpps det så jag med mitt chiplösa xbox kan köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg