The Moose Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag har halo,unreal c.,whacked,munchs oddysee,kung fi chos,nhl 2004,jag lånar blinx och time splitters 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 1. Halo Ja 2. The Thing Ja 3. Racing Evouluzione Nej (inom 1-2 veckor ska jag ha klarat ut det) 4. Genma Onimusha Ja 5. Return to castle wolfenstein Ja 6. NHL 2003 (Kan inte klaras ut) 7. MechAssault Nej (tråkigt) 8. ToeJam and Earl Nej (tråkigt) 9. Dead or Alive 3 Ja (tråkigt) 10. Conflict Desert Storm Nej (tråkigt) Spel som jag inte har men har klarat ut är Splinter Cell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Obs, jag glömde att skriva att jag inte har men har klarat ut oddworlds! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 du behöver inte skriva igen behöver bara klicka på ändra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 sagan om ringen: varvat sagan om de två tornen: varvat halo: varvat blinx: inte varvat starwars: jedi starfighter: inte varvat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 du behöver inte skriva igen behöver bara klicka på ändra ops, jag såg inte det. Ska tänka på det nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 har tiger woods pga tour 2003 har inte varvat ty the tasmanian tiger har varvat project gotham racing har inte varvat dead to rights har inte varvat midtown madnes 3 har inte varvat fifa 2003 har inte varvat spelar inte mycket så jag har inte varvat så många. :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gangster_jocke Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag har: deed ore alive3 midtown madnes 3 toka rel driver(min brorsas) Halo splinter sell har fler 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke1234 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag har: Halo ja 2 gånger unreal championchip ja brute force på sista banan medal of honor frontline ja Hitman 2 nej ja har ente så många spel ni vet lite dålia inkomster och spelen e skit dyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Jag har bara Halo Midtown Madness 3 och NHL 2003 hittils... jag fick det för inte alls nå länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag har: fifa 2003 nej (riktigt roligt :D ) tiger woods pga tour 2003 nej midtown madness3 nej project gotham racing nej dead to rights ja ty the tasmanian tiger ja (inte roligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Darth maul Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 har 56 spel jag säger bara mina favorit spel nu(chippad xbox) Cs condition zero oändligt prince of persia sands of time ja true crimes streets of la ja sagan om ringen konungens återkomst sista banan crack of doom halo ja star wars knights of the old republic ja star wars the clone wars ja star wars jedi knight jedi outcast 2 ja star wars jedi knight jedi academy nej star wars obi wan nej orkar ej mer (mina fingrar =D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg