Gäst Destiny Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Hej alla! Har nu gjort klart min WoW Hemsida och lagt upp och nu vill jag gärna ha förslag om vad jag ska kunna förbättra. The WoW Knights Om den här tråden bryter mot Direktreklam regeln så lås den... men dela inte ut en varning... P.S. Ska göra en banner sen Citera
Jarting Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Du kan börja med att byta ut Times New Roman till ett trevligare typsnitt som t.ex. Georgia (en serif) eller Verdana (en sans-serif). Citera
Skinnpytte Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Ändra scrollern så den passar in, den mittersta scrollern :) Citera
Gäst Destiny Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Funkar inte! Då blir inte framen transparent! Citera
Jarting Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Det är Arial... Arial? Nej dra mig baklänges. Det är verkligen Times New Roman och inte Arial. Arial är en sans-serif och Times en serif. Ursäkta om jag är lite taskig men jag hatar värkligen Times. Citera
Gäst Destiny Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Jaja nu ser jag det... Ska KANSKE byta sen.. Och verkligen stavas verkligen... Citera
Gäst Helgon Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Det är Arial... Håller med Gustav till 80%, byt till ett trevligare teckensnitt. Det nuvarande är hemskt. Dock håller jag inte med om att du ska byta till Georiga. Jag ser georiga som ett typiskt bloggsnitt, och detta ser ut som allt annat än blogg. Tahoma, 8pt. Verdana, 8pt. Citera
Skinnpytte Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Funkar inte! Då blir inte framen transparent! Okej för mig funkar det fint fint ;) Kan sicka koden jag har, så det blir annan scroller på en iframe Citera
Gäst Destiny Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Var det inte jag som gav dig koden? Citera
Gäst Destiny Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Skrivet 16 Juni 2006 Tack Chrypetex... Nu har jag uppdaterat med en ny banner som jag har gjort själv Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.