Gäst DonKeN Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag är imponerad på Italien-Ghana. Och Spanien-Ukraina. Riktigt heta matcher. Snygg passningspel, spännande och helt fantastiska mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Argentina tar hem VM iår.. Dom spelar underbart. Dom löper 90 minuter av matchen, skapar ytor åt varandra hela tiden. Dom löper, även när dom vet att dom absolut inte kommer få bollen.. Bara för att skapa ett bättre läge för den som kommer få bollen. Varför spelar inte Sverige likadant? Nej vi står och väntar på boll. Sveriges största svaghet just nu eligt mig är alltså löpandet.. Inte just djuplöpningar, men att löpa hela tiden för att skapa ytor. Sverige samlas i en klunga strax utanför motståndarnas mål, och står kvar där utan att röra på sig.. :/ Men Argentina lirar jävligt bra. Säger bara Crespo, Riquelme och Sorin. :wub: Framförallt Riquelme.. Han är ett geni, lätt VM's bästa läsare av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Argentina är en möjlig vinnare till VM. Men det finns fler tänkbara kandiater, Brasilien och Italien tillexempel. Italien har ett bra försvar och Brasilien ett bra annfallspel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Italien är enligt mig det starkaste laget i VM hittills, dock så har det bara spelats en omgång och det går egentligen inte att avgöra, men en överblick har man i alla fall fått. Spanien spelade otroligt bra mot Ukraina då de utklassade Stjevchenko och co med hela 4-0 vilket är det största resultatet något lag vunnit med i VM hittills. De största konkurrenterna till Italien är Brasilien, Argentina, Tyskland, Holland och möjligtvis Spanien. Föresten, var det någon som såg Tyskland - Polen? Ett väldigt oväntat mål av tyskarna som även tar de till åttondelsfinal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Tysland Vs. Polen. Den matchen visas ju i i dag på eftermiddagen. I kväll gäller det för Sverige. Parugay möter Sverige. England möter Trinidad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Polen bjöd på ganska bra motstånd mot Tyskland tycker jag och det var synd att de inte kunde få med sig ett poäng iallafall. Spanien var ochså ganska överlägsna mot Ukraina fast deras två första mål var ju bara typ dåligt av det Ukrainska försvaret. Man såg i början av andra halvlek att Ukraina var på gång men så helt plötsligt kom Torres(tror jag) fri och blev nerdragen och de fick straff och spelaren i Ukraina blev utvisad. Man undra ju hur matchbilden hade sett ut i andra halvlek om inte det hade hänt Redigerat 15 Juni 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) tyskland är i väldigt bra form tycker jag Redigerat 15 Juni 2006 av the kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Tysland Vs. Polen. Den matchen visas ju i i dag på eftermiddagen. I kväll gäller det för Sverige. Parugay möter Sverige. England möter Trinidad. Den visades klockan 21:00. Jag tycker Tyskland-Polen var helt orättvist. På bara tillägsminuten så släpper dem in ett mål. Polen borde bara ha hålla bästa försvar eftersom dem var så nervösa att dem skulle släppa in ett. Jag har aldrig gillat Tysklands spel. Bla grinig, dåliga förlorare, dem glidtacklar otroligt mycket. Jag trodde att Polen var ett skit lag som hade bara tur som kom med i vm men dem höll sig bra. Redigerat 15 Juni 2006 av Puck0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Årets VM är riktigt dåligt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Tycker du att matcherna sm har varit hittils har varit dåliga eller är det lagen som du tycker är dåliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Matcherna hittils har varit dåliga. Det var nog Sverige - Trinidad och Tobago som gjorde att jag tyckte så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ja, det var ingen bra match av Sverige förutom att de skapade ganska många målchanser fast vad gör det när de inte sätter någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.