Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Nej, jag tror det inte är fejk. Det ser man ju på filmen, massvis med filmklipp som är helt nya. Varken från de andra filmerna av SOR, eller överhuvudtaget från en annan film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>>>Error Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det har pratats om att Peter Jackson håller på med en The Hobbit-film. Ja, jag har också hört att han skulle göra en sån film. Dock är det inte säkert att den här trailern är riktig. Men om det görs en sån film ska jag lätt gå o se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Isåfall kommer den säkert att göra succé, har läst boken och den är jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Så här krävs det lite gott förnuft och lite logik. Oj, en enda trailer. Vilka höga förväntningar... Hur som helst, är det skumt. Jag är nästan helt säker på att Peter Jacksson har inte börjat filma, trots allt skulle det uttala sig i pressen och om det var ett hemligt projekt skulle hela Nya Zeeland höra/se dem med sina stora strider och förberedelser för klippen de skall spela in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Den är helt klart fake. Jag är helt säker på att några av scenerna är ifrån en annan fantasy film. När ni ser byn och draken som flyger förbi är tagen ur en gammal film som försökte följa Star-Wars trilogin, men misslyckades och det blev en fantasy film istället. Väldigt okänd film. Men, det kan ändå mycket väl komma en The Hobbit film. Men självaste trailern är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Trailern är gjord av ett f*n! Men det kommer att bli en film har jag sett från massor av olika sidor, kan skicka länkar om någon vill läsa själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 scenerna med draken kan ju vara tagna från någon helt annan film Scenen! menar du, det var bara en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag tror att en del av scenerna är tagna från övriga sagan om ringen filmer medan scenen med draken (Smaug) är tagen från nån annan film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.