Gäst Mega93 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Hej. Har startat ett nytt projekt: Namn: Har inte kommit på nåt passande ännu så kom gärna med förslag, ska innehålla antingen ordet "Sea" eller "Ocean" eftersom det ska vara i en undervattensmiljö. Spelet ska vara i Maplestory-style med manga-liknande figurer såsom i MS. Nu är det så att jag inte är något vidare på manga-tecknande så om någon skulle vara intresserad av att delta i skapandet av spelet och göra sprites, adda [email protected]... De som deltar i skapandet av spelet får givetvis vara med och bestämma och namnge platser och saker i spelet. Ni får själv bestämma om ni vill ha erat namn synligt under "Credits". Sen behövs ju också musik till spelet. Musiken är bland det viktigaste eftersom det skapar stämning och klass i spelet, tänk, Vad skulle Maplestory vara utan sin musik? Fortfarande bra men sämre. Den som fixar musik får samma förmåner som sprite-designare. :cool: Sen så är ju alla förslag välkommna, och alla som kommer med förslag skrivs upp på vip-lista och skickas beta-releaser och förhands-screenshots. :cool: Sen behövs ju en webbdesigner också, jag skulle vanligtvis gjort en men jag kommer nog vara upptagen med att göra spelet. Så vill ni vara delaktiga i projektet adda [email protected]. Redigerat 9 Juni 2006 av Omega99 Citera
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Jag kanske kan tänka mig att ställa upp då jag själv är väldigt insatt i RPG. Dock så vet jag inte helt säkert. Citera
Jarting Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Jag skulle antagligen kunna agera webbdesigner. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Har du någon färdig hemsida du gjort som du kan visa som exempel? Citera
isMaNnen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 hmm.. visst, de kommer vara 2d då kan jag inte göra 3d modeller till spelet.. men jag är en bra mapper på 2d spel.. :D Citera
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Någon som kan göra sprites är vad vi behöver som mest. Citera
Jarting Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Har du någon färdig hemsida du gjort som du kan visa som exempel? Håller på med http://igotstyle.net nu är det ett standardtema men det kommer upp lite beta i dagarna. Citera
Jarting Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Nu är det iaf standarddesign :D. Kommer med den riktiga i eftermiddag/kväll. Citera
miniman Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 jag är gjärna webdesigner jag gör rätt bra sidor i flash men jag kan också göra gubbar kolla på min sida om ni vill vetta hur mina sider ser ut My Webpage Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.