Hoppa till innehåll

Söker Crew Till Nytt Mmorpg!


Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

Gäst Mega93

Hej.

Har startat ett nytt projekt:

 

Namn: Har inte kommit på nåt passande ännu så kom gärna med förslag, ska innehålla antingen ordet "Sea" eller "Ocean" eftersom det ska vara i en undervattensmiljö.

Spelet ska vara i Maplestory-style med manga-liknande figurer såsom i MS.

 

 

Nu är det så att jag inte är något vidare på manga-tecknande så om någon skulle vara intresserad av att delta i skapandet av spelet och göra sprites, adda [email protected]... De som deltar i skapandet av spelet får givetvis vara med och bestämma och namnge platser och saker i spelet. Ni får själv bestämma om ni vill ha erat namn synligt under "Credits".

 

 

Sen behövs ju också musik till spelet. Musiken är bland det viktigaste eftersom det skapar stämning och klass i spelet, tänk, Vad skulle Maplestory vara utan sin musik? Fortfarande bra men sämre.

Den som fixar musik får samma förmåner som sprite-designare.

 

:cool:

 

 

Sen så är ju alla förslag välkommna, och alla som kommer med förslag skrivs upp på vip-lista och skickas beta-releaser och förhands-screenshots.

 

:cool:

 

 

Sen behövs ju en webbdesigner också, jag skulle vanligtvis gjort en men jag kommer nog vara upptagen med att göra spelet.

 

Så vill ni vara delaktiga i projektet adda [email protected].

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...