Gryphon Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nån som ska göra nåt kul under sommarlovet? Själv ska jag lite hit och dit, t.ex till Vimmerby med mina små kusiner <_< och till Göteborg (till Liseberg) m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Åka båt. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag ska BADA mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nej, jag ska tjura och ha så tråkigt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag ska softa och spela lite fotboll m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ska göra vanliga saker. Sitta mycket vid datorn, spela lite mer Xbox. Vara uppe hela nätterna. Kanske hittat på något kul med familjen i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ute, softa med vännerna. Några gånger vid datorn. Och mycket mer. Jag har ju 10 veckors frihet att utnyttja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Vara med polare, sitta vid datorn, festa och dricka med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Resa runt i Europa fem veckor. Vara med kompisarna och festa. Ta det bara lugnt och bli brun :D & flörta :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag ska stanna uppe i 50 timmar för att klå min kompis rekord på 46 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jobba hela sommaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag ska till lisseberg och til thailand :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.