Ogri Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag ska vara hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag ska åka till min sommarstuga med Presentation som jag känner i verkligheten. Annars ska jag bara vara hemma och slappa. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ska till Göteborg på Liseberg och spy Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 sitta vid datorn å ruttna när typ alla åker till spenien i 2 veckor <_<.. Resten ska ja, OMFG!!, ja har inte planerat nått!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Förresten så ska jag till min kompis's sommarstuga i sommar och ha kul men förövrigt ska jag bara slappa. Ganon20000 är han känd som i det här sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Åka till Sthlm, köpa moppe, va me vänner och fylla år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.