Gäst Techno Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 När man blir medlem måste man kryssa i en box för att man har läst igenom reglerna. Jag läste att Admin hade sagt att om man inte har läst reglerna och kryssar i boxen så bryter man mot något. Kommer inte ihåg vad det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Men lägg av nybörjarna verkar ju handikapad det finns nåt som heta LÄRA efter ett tag tror ja att alla fattar den här sidan det gjode ja illa fall jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Ren skit det hära. Hur länge ska bara en del 1 finnas? "Super Tutorialen" är varken Super eller 100%. Det finns som sagt guider som hjälper tillräckligt mycket. De nya på forumet är inte så korkade att de behöver en video-tut. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Ren skit det hära. Hur länge ska bara en del 1 finnas? "Super Tutorialen" är varken Super eller 100%. Det finns som sagt guider som hjälper tillräckligt mycket. De nya på forumet är inte så korkade att de behöver en video-tut. :/ Asså jag la ner projektet eftersom varenda en på forumet klagade på detta :angry: Redigerat 25 Juni 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Be någon låsa då! Onödigt att ha en tråd som bara är till för att klaga på ditt försök. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Slutdiskuterat Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg