Nabosi Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag har fått redapå att Zelda spelet "OOT" ska bli en film och filmen kommer att heta TLOZ: The hero of time... men jag har inte fått reda på när det kommer att komma ut lässen grabbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Har du någon källa till detta? Var har du hört det? Vore grymt om det kom, men filmen verkar vara rätt tråkig. Det är kul att spela igenom spelet, inte se någon annan göra det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Haha, jag tror att jag läste nyheten i Kalle Anka och Co. Redigerat 10 Juni 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Ska det vara en riktig film, eller en datoranimerad? Kanske lite dum fråga men vafan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 ni kan hitta mer info på www.legendofzeldaseries.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Kolla på den här http://www.deviantart.com/view/17455814/ Den är ju fejk, men den ser väldigt trovärdig ut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Omigod, den var inte lite snygg den. Ett sånt fodral räcker för att jag ska köpa den. Annars borde det ganska lätt gå att göra en sjysst äventyrsfilm av spelet. Lite skulle behöva läggas till, men det borde gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Spel blir film... Meh, alla såna suger ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Resident Evil filmerna, suger dem? Kanske inte bästa, men de är grymt gjorda. Finns även andra som blivit bra. Dessutom finns redan Zelda på film, det fanns en teknad serie förut om ALttP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Den är gjord av fans. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag vet... men den måste komma ut snart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Resident Evil är ju skitbra. Däremot blev Final Fantasy flmerna total flopp. Men å andra sidan är det ett svårt spel att göra film på. MGS borde annars kunna bli en bra film, dom spelen är ju nästan som en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.