Girafariglove Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Dumt ämne men jag behöver ett bra smeknamn till min Rayquasa, just nu heter den Alaya draca men jag behöver ett mera lätt utalat namn. :( He, he, he fel forum visst. Eh hur flyttar man? Redigerat 10 Juni 2006 av chili19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag tog hjälp av en anagramgenerator och fick fram anagramen: A QUA RAYS AQUAS RAY AQUA RAYS SARA QUAY RASA QUAY QUA RAY AS Detta är alltså anagram av Rayquasa. Annars kan du ju bara kalla den för, uhm.. Ray x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Namnet den har nu betyder Sky Dragon på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Min heter Ray. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 quaz :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Min heter Ray. coolt det ska min heta! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 varför inte heeta "dj peikko da troll" (liite finska i de här namnet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 varför inte heeta "dj peikko da troll" (liite finska i de här namnet) vad betyder det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 varför inte heeta "dj peikko da troll" (liite finska i de här namnet) det betyder=dj är en sån där hipphoppare som gnider på cd skivor och gör musik peikko betyder = troll da = da =betyder egentligen ingenting troll = troll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Nja men tack ialla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Qosi ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Skyking? Ray var bra ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg