Blitzcat Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Behöver tips, klarade nyss 7e gymmet och jag har: Sceptile lvl 40 Swellow lvl 36 Gyarados lvl 39 Manetrice lvl 36 Jag anser att detta är ett dåligt team, jag ska påbörja gymmet i Sootopolis snart, men jag nvill gå upp i level först, hur och vart tränar man bäst då? Jag väntar svar från er experter ;) :cool:
Nami Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Behöver tips, klarade nyss 7e gymmet och jag har: Sceptile lvl 40 Swellow lvl 36 Gyarados lvl 39 Manetrice lvl 36 Jag anser att detta är ett dåligt team, jag ska påbörja gymmet i Sootopolis snart, men jag nvill gå upp i level först, hur och vart tränar man bäst då? Jag väntar svar från er experter ;) :cool: Du kanske kan träna Sceptile i Sootopolis Citys vatten, använd Super Rod så kommer en Gyarados fram ibland, eller se om du kan möta om gamla tränare som du redan har mött för dom blir starkare hela tiden. Du kanske kan träna Swellow genom att möta andra tränare som vill ha en Re-Match. Gyarados kan du träna i Victory road men eftersom du inte kan komma dit än så möt mot andra tränare. Manetrice kan du träna upp på samma ställe som Sceptile eller mot tränare. Hoppas det här hjälper, såhär brukar jag oftas träna mina.
Blitzcat Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Tack så jätte mycket :D Men det kommer ju bara Magikarp i Sootopolis.
Nami Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Använder du Super rod? det ska komma Gyarados ibland. det gör det för mej i alla fall.
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Använder du Super rod? det ska komma Gyarados ibland. det gör det för mej i alla fall. mm det gör det för mig
Overraild Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Gyarados är sällsynt, även om man använder Super Rod.
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 enklare att bara surfa omkring ;) och möta alla swimmers som finns i vattnet.
Raffed Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Eller så kan du ju använda super rod för att möta walilord's(du kan fiska dom längst ner i högra hörnet på hoen-kartan) :gitarr: :gitarr: :gitarr:
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 enklare att bara surfa omkring ;) och möta alla swimmers som finns i vattnet. Så gjorde jag också för att möta den ;)
Girafariglove Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Eller ännu lättare, för sceptile och manectrice, använd dive runt sotoopolis och slåss mot vilda clamperl, chinchu och relicant.
Blitzcat Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Eller ännu lättare, för sceptile och manectrice, använd dive runt sotoopolis och slåss mot vilda clamperl, chinchu och relicant. Nej, nu har jag kommit till Elite four. jag har: Kyogre lvl 51 Sceptile lvl 51 Manectric lvl 48 Gyarados lvl 50 Men jag kommer bara till 3e tränanrn, hur ska jag göra? Ska jag fånga ngn annan bra pokemon och träna? Kom med era förslag :)
Girafariglove Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Lär någon av dem en fight och electric attack, för tränare 4 behövs en is attack(stark, många pp) och för champion behövs en stark eld attack (kör mest med steel typer men mark och is bör fixa honom oxå) ha MÅNGA full restores. champion börjar med en Lv 57 skarmory som kan spikes och toxic! han har oxå en Lv 58 meatgross med Metoir mash, Psyckic, Eartquake och Hyper beam.
Rekommendera inlägg