Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Asså tänker du på Steven eller?!Det verkar så efter som Champion Wallice har inga Steel/Graond typer han har ju Water typer och börjar med en Waillord som kan Blizzard(Snöstorm) och Protect(Skydda) och Water Spout(se upp med den för dina pokémon kan "dö" då men första gången missar den)

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Lär någon av dem en fight och electric attack, för tränare 4 behövs en is attack(stark, många pp) och för champion behövs en stark eld attack (kör mest med steel typer men mark och is bör fixa honom oxå) ha MÅNGA full restores. champion börjar med en Lv 57 skarmory som kan spikes och toxic! han har oxå en Lv 58 meatgross med Metoir mash, Psyckic, Eartquake och Hyper beam.

hm, då kan jag kanske träna upp en vulpix.. :rolleyes:

Skrivet

Asså tänker du på Steven eller?!Det verkar så efter som Champion Wallice har inga Steel/Graond typer han har ju Water typer och börjar med en Waillord som kan Blizzard(Snöstorm) och Protect(Skydda) och Water Spout(se upp med den för dina pokémon kan "dö" då men första gången missar den)

Bolltrollaren talar ju om Ruby/Saphire :wacko:

Jag skulle nog träna en Numel eller en Vulpix så att de kan eldkastare och Numel/Camerupt kan lära sig Eartqhuace. ;)

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Jag har Camerupt!Om du ska fånga en sån lär den då dessa attacker:Fire Blast( :cool: ),Exploshon( :cool: ),Earthquick(Jordbävning :cool: !),Take Down( :cool: ),

Skrivet

Hej, nu har jag en vulpix som jag tränat upp till level 40.

Jag är redo att utveckla den snart, men vart hittar jag firestone?

Den kan attackerna;

Confuse Ray

Will-o-Wisp

Grudge

Flamethrower

Inga vidare bra attacker, flamethrower är ganska bra :visslar:

Skrivet

En Firestone kan du hitta i Fiery Path, när du kommer från Mauville staden så gå igenom hälften av grottan, sen till vänster så finns det en sten där du kan ta Strenght, gå igenom dom gångarna och sen hittar du 2 Pokebollar som inne håller Items, den ena är Firestone.

Det finns på Route 124.

Och så kan du byta en Red Shard med killen i huset lite utanför Mossdeep staden.

• Skapa ny...