Amaeli Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Är det köpvärt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Har bara kört det hos en kompis på Xbox 360 men det var j*vligt värkligt men det är synd att man kör i 1st persons vinkel, fajterna med king kong är roliga men man gör inte så mycket då, han gjorde typ olika saker fast jag tröck på samma knapp. Jag ger det 7/10. Köp det ifall du vill. Har du sett filmen? Ifall du gjort det så säger jag bara att jag tyckte dom där byborna var lite småläskiga och att dom där maskarna i insektshålan är jävligt äckliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Åhhhh vilket dåligt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 4/10 det är väl sådär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Du bör satsa på en hel annan gengre, bil/sportspel och äventyrspel är dubbelt så roligt. King Kong är inte direkt det bästa spelet till PS2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 King Kong är knappast bra bara grafiken som håller spelet i liv....3/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag har bara kört spelet på xbox då var det ganska bra men enkelt så jag föreslår nåt annat spel än king kong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Nu har jag kört spelet det sög! 5/10 max. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 har du varvat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg