Greeneck Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Thåström - Solo vol. 1 Thåström - Det är ni som är de konstiga, det är jag som är normal Thåström - Mannen som blev en gris Thåström - På Röda sten Thåström - Skebokvarnsv. 209 Peace, love & pitbulls - War in my livingroom 92-97 Imperiet - Klassiker Ebba grön - Live Sällskapet - Sällskapet Blandade artister - Rock collection 1 Blandade artister - Rock collection 2 Blandade artister - Rock collection 3 The offspring - Americana The offspring - Greatest hits Red hot chili peppers - Blood sugar sex magik Red hot chili peppers - One hot minute Red hot chili peppers - Californication Red hot chili peppers - By the way Red hot chili peppers - Stadium arcadium Red hot chili peppers - What hits? Red hot chili peppers - Greatest hits Ennio Morricone - The soundtracks Ennio Morricone - Film music by Ennio Morricone Mattias Bärjed - Upp till kamp The beatles - 1 Foo fighters - Foo fighters John Williams - Star wars John Williams - The empire strikes back John Williams - Return of the jedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Red hot chili peppers - greatest hits Red hot chili peppers - Stadium arcadium Rolling stones - flash point Redigerat 8 Maj 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 inga... laddar ner dom istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Äger inte många skivor, men dem jag har: Trollfest - Brakebein, The Berzerker - Animosity, Soilwork's senaste skiva jag glömt namnet på och Sanctity - Road to Bloodshed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 (redigerat) Har jävligt många, bland annat typ alla System of a Down och Rammstein skivor... o_o Och massa skit som jag skäms över att jag har, typ en Linkin Park och en Eminem skiva från när jag var liten. Redigerat 9 Maj 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Har inte särskilt många, jag har det mesta på datorn. Men några jag har är iaf Korn - The Untouchables och Linkin Park - Meteora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Hmm, några har jag nog lyckats samla på mig, men jag laddar mest ner. Backyard Babies - Stockhom Syndrome Billy Talent - Billy Talent II SOAD - Hypnotize och Mezmerize Social Distortion - Sex, Love and Rock n' Roll In Flames - A Sence of Purpose ...och slutligen, hör och häpna... Roger Pontare!!! Men vetefan vad albumet heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 (redigerat) Alesana - On Frail Wings of Vanity and Wax, Where Myth Fades To Legend In Flames - Reroute To Remain, Soundtrack To Your Escape, Come Clarity, (A Sense of Purpose: K, Whoracle: K) (Children of Bodom - Are You Dead Yet?: K) Meadow - We All Collapse Senses Fail - Let It Enfold You: TK Thursday - Full Collapse, War All The Time, A City By The Light Divided In Extremo - Kein Blick Zurück Suway To Sally - Bastard Meleeh - Heartland: TK Arch Enemy - Doomsday Machine: TK Cradle of Filth - Witch Hearts, Lovecraft ASP - Requiembryo Amon Amarth - With Oden On Our Side Silverstein - When Broken Is Easily Fixed, Discovering The Waterfront, (Arrivals & Departures: K) A Static Lullaby - A Static Lullaby From Aphony - Conversation Blackout K = Extremt kass, lyssnar aldrig på skiten. TK = Tämligen kass Redigerat 26 Juni 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilaSocka Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Alice Cooper- The beast of Alice Cooper Black Sabbath- Iron man Ozzy Osbourne- Under cover Ozzy Osbourne- The ozzman cometh Europe- the best of Europe Motörhead- Ace of spades Deep purple- The best of Deep purple Och massa andra också som jag inte orkar skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Rammstein. Kommer inte ihåg namnet på skivan. >_> Och Linkin Park - Hybrid Theory (Tror jag den hette.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Deep Purple- Machine head Deep purple- Burn Deep purple- In Rock Deep purple- Best of 30 years Deep purple- Bananas + Massa annat Med Deep purple Guns N' Roses- Aptite For Destruction Bob Catley- Middle Earth Magnum- Vigilante Magnum- On a Storyteller's Night Magnum- Sleepwalking Magnum- Breath of Life Magnum- Princess Alice and the Broken Arrow Magnum- The Classic Collection Dio- Holy Diver The Hellacopters- Rock N' Roll is Dead Paul Rodgers- A Tribute to Muddy Waters Rainbow- Ritchie Blackmores Rainbow Rainbow- Rising Rainbow- Long Live Rock N' Roll Black Sabbath- Heaven and Hell Ozzy Osbourne- The Essential Ozzy Osbourne Whitesnake- Ready an' Willing Status Quo- Classics Är det som ligger på mitt rum just nu, har mer därnere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) Dia Psalma: Psamlade Psalmer, Djupa Skogen Maiden: Number of the Beast, Somewhere in Time Ramones: End of the Century, Subterranean Jungle, We're Outta Here Nightwish: Dark Passion Play Hjalle & Heavy: På Rymmen, 2 Säsongen, Dunder The Clash: Give 'Em Enough Rope Maze of Torment: Hidden Cruelty Metallica: ...And Justice For All Sweden Rock Festival 2007: Fill Your Head With Rock In Flames: A Sense of Purpose Redigerat 25 Maj 2008 av svenomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.