Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Hejsan.. liksom här komme rjag typ skriva en tabel om vad för spel ni tycker e dom läskigaste.. typ om 3tycker F.E.A.R så skriver jag 3:F.E.A.R och om typ 2 tycker half-life2 så skriver jag 2:half-life 2 så kommer den uppdateras Ju mer folk skriver :D ok jag börjar.... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jag tycker F.E.A.R e läskigaste spelet... ---------------------------------------------------------------------------------------------- 3:F.E.A.R 2:Condemned 3:Doom 3 1:Silent hill 1:Undying 1:Postal 2 1:resident evil 1:Thief Redigerat 16 Juni 2006 av Salt-Popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Nalle Puh och Heffaklumparna :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Skärp dig! inga onödiga Inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Men det är ju svinläskigt med dom där snablarna. Man vet ju aldrig vart dom varit(inte snuskigt menat). :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 SLuta! kan anmäla dig för att skicka onödiga inlägg... Slutaoch skriv massa skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jaja, kanske F.E.A.R är det läskigaste jag vet. Men det är inte läskigt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 ska jag skriva upp fear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 såder :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Doom 3 är väl ganska läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Doom 3 har väl bara såna där 1 sekunders läskighet när monstren poppar ut från tomma intet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 doom3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.