TheOne Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus.se Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Kan bli lite svårt men jag älskar skräck spel men FEAR är lite bättre än dom andra :P Redigerat 29 Juni 2006 av marcus.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Fear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Doom 2... FY f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag tycker att DOOM 3 å F.E.A.R är rätt så läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 DOOM 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag och 2 polare klarade ut FEAR 0:20 häromdan... Inte speciellt läskigt enligt mej... kanske lite äckligt när man kom till typ ''en annan'' plats, men det var för få sånna ställen... och alma var ju inte direkt läskig^^; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Om3ga_93 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 har ni kört Call of Cthultlu: Dark Corners of the Earth? (heter nått sånt i alla fall). Skitläskigt, stängde av datorn mitt i spelet för ja blev så j*vla rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Barbie och svansjön, jag tyckte att barbie var så jeavla läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Normalt av en 20 åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 quake 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 ganska okänt men jag tycker Fort of FEEAR Man spelar som en ninja som heter Shinikuja. Man ska som sagt ga igenom ett fort med massor av monster... men det är inte bara vanliga spel monster, spelmakarna har lagt ner sa himla mycket tid att dom ser ut som riktiga monster (finns ju inte men som man kan föreställa sig) Jag svimmade första gangen jag spela det (det var även den sista) orekomenderat spel!!! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.