Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Condemned helt klart, bygger upp stämningen som i silent hill och överraskar som resident evil. klar etta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Bolibompa: Drakens vänner! Skitläskit spel!! seriöst:condemned Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 F.E.A.R och Doom 3 är läskiga och roliga spel. Ska försöka få tag på Condemned snart. Ett annat spel som var läskigt var Mysteriet på greveholm. Minns att jag spelade det när jag var liten. Och jag drömde mardrömmar om "Greven" när han kom fram när man var i källaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basselasse Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 codemnded o fear e läskiga fel stavat :P tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Silent hill2 med pyramid head *fast han e bara sööööt* men det e så läskigt när radion börjar knastra och så bara kommer det en manequin från ingenstans och bara dödar en TT_____TT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Call of Ctulhu; Dark Corners Of The Earth... Så jäääävla läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Kanske prey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrales Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Far Cry Med Osynliga Zombies ;)Kanske Inte Så "Läskigt" men orkade inte skriva F.E.A.R som alla andra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Åhh ja fy! F.E.A.R... en solklar etta för mig :unsure: jag skrek som en stucken gris när jag såg den dära typ alma första ggn! :( Trodde minsann oxå att det var ett FPS spel från början :o å sen vampyren när man hör steg bakom varje hörn å man e rädd att han dyker upp bakom nästa hörn... Å när de ramlar köttiga halva kroppar ner från taket å ventilationsystemen... fy f*n jag blev shitscared när han dök upp på riktigt :o Mardrömmen med det blodfyllda rummet va ju lite sådär småläskigt me zomien som bara dök upp ur blodet Efter F.E.A.R kommer ju DOOM serien och Silent Hill serien... usch jag drömde värsta mardrömmar (hmmhm jaaa) när jag såg den dära flickan asså... P.S det är kul när gubben dansar polka Redigerat 28 Oktober 2006 av Leenus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag har inte spelat några läskiga spel nyligen, men jag tyckte att parasite eve 2 var läskigt när jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 höll på å skita ner mig när jag spelade wow igår ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.