pho Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 rubriken förklarar det mesta... Som min tauren shaman har jag vid lvl 15 dödat en lvl 15 och en lvl 16 raptor själv :ph34r: Och idag vid lvl 41 tog jag en lvl 47 warrior helt själv utan buffs från andra classer. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 hmm inte för att vara taskig men de saker du har gjort e inte specielt svåra men typ det coolaste det va väll när jag sprag rakt in i sw med min mage :D kom till Ah innan jag dog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 tycker det var ganska coolt i BG när jag tog flaggan (då var jag i lvl 39 night elf druid) och det kom 2hunters och en priest och jag döda alla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 coolast var nog när jag kom till gnomernas flygplats och roligsta var nog när jag dödade en shaman som hade skiull märke på lvl , han fick slut på mana :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 dödade en lvl 60 rogue... med en lvl 27... det var kul... fast inte särskilt svårt; an lät mig göra det xD fast det gick snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag hade nyss kommit till Southshore med min Dwarf Hunter lvl 30 när jag såg 2 hordiesar som farma. Jag smög mig närmare och såg att det va en lvl 33 Tauren Druid och en lvl 33 Undead Priest och jag tänkte att jag skulle pröva lyckan. Jag smög mig närmre och gömd i buskarna lät jag mitt pet attackera dom. Några skott senare va priesten död och druiden hade fortfarande inte fattat faran och fortsatte att slå på mitt pet. Några sekunder senare va han också död :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Okej..ehm skönaste jag har gjort e väll..In i IF till deepraum traum inte ens aggro efter mig..till SW och ut , Dog vid goldshire .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Ja blev gankad av en 44 hunter.. (Jag är 60 rogue) Det kanske låter noobigt men jag suger på pvp och jag var halft afk när han attackerade :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Knappast, Hunter kan enkelt ta högre lvls än vad dem själva är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Ja Sakru, så det är inget och skämmas för. Jag duela med en ne hunter när jag var lv 40 och hon var lv 31. Jag nudda knappt henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 hunters e roliga när man är warrior, får manbara undan pet jäveln så ere fritt fram.. hunters ska alltid vända sig om när de försöker fly :/ så man kommer ikapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag brukar veta peten så chargar jag. Om huntern inte vart ute från combat och lagt freez trap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg