Hoppa till innehåll

Coola Saker Ni Gjort


pho
 Dela

Rekommendera inlägg

rubriken förklarar det mesta...

 

Som min tauren shaman har jag vid lvl 15 dödat en lvl 15 och en lvl 16 raptor själv :ph34r:

 

Och idag vid lvl 41 tog jag en lvl 47 warrior helt själv utan buffs från andra classer. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst binky

coolast var nog när jag kom till gnomernas flygplats och roligsta var nog när jag dödade en shaman som hade skiull märke på lvl , han fick slut på mana :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hade nyss kommit till Southshore med min Dwarf Hunter lvl 30 när jag såg 2 hordiesar som farma. Jag smög mig närmare och såg att det va en lvl 33 Tauren Druid och en lvl 33 Undead Priest och jag tänkte att jag skulle pröva lyckan. Jag smög mig närmre och gömd i buskarna lät jag mitt pet attackera dom. Några skott senare va priesten död och druiden hade fortfarande inte fattat faran och fortsatte att slå på mitt pet. Några sekunder senare va han också död :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ja Sakru, så det är inget och skämmas för. Jag duela med en ne hunter när jag var lv 40 och hon var lv 31. Jag nudda knappt henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

hunters e roliga när man är warrior, får manbara undan pet jäveln så ere fritt fram.. hunters ska alltid vända sig om när de försöker fly :/ så man kommer ikapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...