Hoppa till innehåll

Coola Saker Ni Gjort

pho

Rekommendera inlägg

• Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fungerade sista gången jag prövade. Får pröva igen.

Finns dock en trollgrotta där uppe, typ Orthell's hideout eller nåt. Finns en sådan grotta i Silithus också.

funkar det nu? för mig e det omöjligt går inte längre, tror jag har skrivit här 2gg innan men har gjort något jag alldrig lyckats göra förut spela lvl 39 magen och hadde precis dödat en lvl 42 hadde (1% hp kvar) hunter så kom en warrior lvl 35 o lyckades döda den med :D gjorde han till ett får sen gjorde jag en phyroblast och fireboll så dog han :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fungerade sista gången jag prövade. Får pröva igen.

Finns dock en trollgrotta där uppe, typ Orthell's hideout eller nåt. Finns en sådan grotta i Silithus också.

funkar det nu? för mig e det omöjligt går inte längre, tror jag har skrivit här 2gg innan men har gjort något jag alldrig lyckats göra förut spela lvl 39 magen och hadde precis dödat en lvl 42 hadde (1% hp kvar) hunter så kom en warrior lvl 35 o lyckades döda den med :D gjorde han till ett får sen gjorde jag en phyroblast och fireboll så dog han :)

Har du sett filmen ens?

Tror du menar Wallwalking sättet :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det konstigaste som hänt mig var att jag tog en lvl 39 warrior när jag var lvl 34^^, kankse inte så konstigt för han attackerade bara mitt pet :D

Han kanske ville döda din pet. Men en Hunter/Warlock har bra möjligheter och göra så att ingen warrior nuddar er.

Kolla nu börjar striden.

Trap> Stå bakom> Skjut> Warrior:Charge>warrior:trappad>gå 30yd långt bak. Anfall med din pet. Sen consiuve shot och allt möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det roligaste (lite häftit me) var när jag sprang ifrån en gubbe med mount när jag var på lvl ca 30. Jag sprang upp på en väg och såg en grå-lvl undead och en annan över 40 var den (den hade ju mount) jag gjorde cat form och kutade länge. I sista sekund kom jag till Southshore och vakten där gick på han! SUCKER :gitarr:

De var kanske inte roligast men kul! :)

Redigerat av Leon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...