frogren Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag lyssnar sk¨t Mycket på Linkin Park. Här är några sk¨t bra låtar. Runaway In the End A place for my head och det finns många andra bra låtar men svårt att komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag lyssnar sk¨t Mycket på Linkin Park. Här är några sk¨t bra låtar. Runaway In the End A place for my head och det finns många andra bra låtar men svårt att komma ihåg. linking park är inte så bra tycker jag nån låt kanske är bra med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Nej, lyssnar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lifetime577 Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Nja, green day äger sönder dom, men In the end är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Har två skivor med dom. Dom är väl rätt bra. Själv är min favorit låt Numb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Lyssnar inte på dom längre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag lyssnade på dom en del för några månader sedan, Runaway är min favoritlåt med LP som jag kallar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 självklart lyssnar man på bra musik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag har hört några låter med dem men jag gillar dem inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Lyssnar inte så mkt på dem, typ bara Numb å In the End... Men ja lyssnar på Fort Minor, med Mike Shionda från Linkin Park ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag lyssnade på dom för några år sen :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 vissa låtar är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.