Desu Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) offspring smash 10 Minuter Redigerat 17 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Ha ha! lool Har en Meshuggahlåt på 58 min + en Dream Theater låt på 25 min Shit, 58 min :o . OnT: Jag har också en Meshuggahlåt fast den är 21:00 min och heter I. (Blev sugen på att lyssna nu. ^^) Redigerat 18 Juni 2006 av Impulze^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Den kortaste musikvideon är ju faktist bara 2.17 sekunder! :o Det är typ Brutal Truth som har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Den kortaste musikvideon är ju faktist bara 2.17 sekunder! :o Det är typ Brutal Truth som har gjort den. haha ^^ den måste jag f*n se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag har läst nånstans att det var en låt som höll på i 626 år tror jag det var.. ;) tänk er o höra på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag har läst nånstans att det var en låt som höll på i 626 år tror jag det var.. ;) tänk er o höra på den.. visst, min mamma heter Adolf Hitler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Boba, de finns.. Nån stans i tyskland eller något liknande, i en kyrka eller något har för mejj at den byter ton en gång om året eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 En mp3-fil behöver inte vara en låt, utan om man har en "techno-mp3" som är typ 3 timmar så är det ju en mix. Den längsta låten jag har på datorn, som inte är en mix, är Godspeed You! Black Emperor - Providence, som är 29 minuter :) Post-rockarna gör alltid så långa låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Boba, de finns.. Nån stans i tyskland eller något liknande, i en kyrka eller något har för mejj at den byter ton en gång om året eller något... oh h*lvete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 någon låt som heter typ tjubellar bells och är 70 min lång, eller iaf 45 ena delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) En mp3-fil behöver inte vara en låt, utan om man har en "techno-mp3" som är typ 3 timmar så är det ju en mix. Den längsta låten jag har på datorn, som inte är en mix, är Godspeed You! Black Emperor - Providence, som är 29 minuter :) Post-rockarna gör alltid så långa låtar. Jo, de flesta post-rocklåtarna är härligt långa. Men det gör ju iofs inte så mycket, eftersom det brukar vara så bra. Redigerat 24 Juni 2006 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Iron Maiden - Sign of the cross(LIVE) 10:49min Dream Theater - The Danc Of Eternity typ 9 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.