lizem Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 ja som jag skrev i rubriken vill jag på nåt sätt få låtarna från Fotboll VM spelet. gillar nämligen en del av dom och tycker de är bra... svara om ni vet tack! :P :rambo: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Hmm.. Jag vet hur men det kan jag tuvärr inte skriva då det kommer att bryta mot någon regel. Men testa att söka på google eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) det brukar stå vid "credits" på spelet vem som gjort låtarna, hoppas jag har rätt ;) /osäker När du vet vem som gjort dom så kan du ju använda tipset från Jason, :student: Kan kanske berätta efter valet <_< :bah: :ph34r: Redigerat 11 Juni 2006 av Mu Mu10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Om du vet vad låtarna heter är det ju bara att söka på de på någon nedladdnings-sida. Annars kan du prova att söka på: "Fifa 06 Tracks" det skulle nog funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Antingen så är det att ladda ner. Eller köpa varje album som har låten du vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ledsen att säha det här men i dagens samhälle är det ingen som fullföljer dit andra alternativ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 haha XD aa jag har sökt på nästan alla sidor jag hittar! men typ ingen finns någonstans! jag har hittat EN låt av 32 vet ni nåra bra nerladdningssidor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vill gärna inte riskera en varning nu, men om du verkligen är desperat så. http://www.download.com/LimeWire/3000-2166...07.html?tag=pop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 men inte limewire... jag har haft det men det e s dåligt att jag inter okrar ladda ner det igen... :P fast ändå så har jag det igen nu... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Man kanske kan sätta in spelet i datorn och kopiera över musiken :P Gör det på egen risk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 har hittat de låtar jag gillade nu! Lucas16: har gjort men det är ju inte mp3 lr wma lr nåt annat sånt fomat på de låtarna man använder i PS2 spel lr XBOX... det var nåt konstigt format typ .wla på de tror jag, aldrig hört det förut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 a bra att du hitta dom, men annars kan nog iTunes konvertera dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg