fastkick Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 jag vet inte hur man kan skada honom och hur får man dream staff och dream shield??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Vilken boss menar du, Ansem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Han menar den sista bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Det finns fyra stycken sista bossar, man möter samma kille fyra gånger. Ps. Dream Staff och Dream Shield köper man i Item Shop i Traverse Town. Redigerat 15 Juni 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Du måste berättar vilken form Ansem har när du inte klara honom annars gå det inte att hjälpar dig...utvecklar din fråga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Det finns fyra stycken sista bossar, man möter samma kille fyra gånger. Ps. Dream Staff och Dream Shield köper man i Item Shop i Traverse Town. Man kan inte köpa dom!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag har iallafall köpt de i Traverse Town, man måste köpa alla andra sköldar och vapen till Kalle och Låpngben för att kunna köpa Dream shield och Dream staff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Ganon20000 har rätt, man kan köpa Dream Shield och Dream Staff i Traverse Town. Men om jag ska vara petig möter man Ansem 11 gånger. Först i början möter man han på Soras hemö, då han har en demon bakom sig. Den skepnaden möter man 2 gånger. Det finns en Darkside man möter efter första Ansem, men det är en Darkside och inte en Ansem skepnad. Sedan möter man ''World of Chaos'' och det är Ansem som sitter längst upp på en stor ''byggnad'' med ett demon huvud framför sig. World of Chaos sammanfattar 8 olika rundor. Men jag orkar inte skriva dom här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Ganon20000 har rätt, man kan köpa Dream Shield och Dream Staff i Traverse Town. Men om jag ska vara petig möter man Ansem 11 gånger. Först i början möter man han på Soras hemö, då han har en demon bakom sig. Den skepnaden möter man 2 gånger. Det finns en Darkside man möter efter första Ansem, men det är en Darkside och inte en Ansem skepnad. Sedan möter man ''World of Chaos'' och det är Ansem som sitter längst upp på en stor ''byggnad'' med ett demon huvud framför sig. World of Chaos sammanfattar 8 olika rundor. Men jag orkar inte skriva dom här. Helt rätt! Här kommer rundorna Hoppas att ni ser tryck på den för förstoring. Redigerat 18 Juni 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg