Shaddy Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Kineserna Dem spelade med en halmfylldboll Ok, det kan väl godkännas. Jag syftade egentligen på egypterna, men både Mayaindianerna och babylonborna var väldigt tidiga med fotboll, så nån form av fotboll kan mycket väl ha förekommit i antikens kina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Har för mig att ja har läst nått om att de va några indianer å sånna som hade spelat fotboll först, men ja vet inte heller... Så då ska ja ställa en fråga... Vad hette den Romerska Kejsaren som brände ner ungefär halva Rom och skyllde det på dem kristna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Vad hette han nu då? Vad det Nero? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Next please.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Ehm... Vad händer om den som svarade rätt inte återkommer till ämnet sedan? Vad står SAS för? Flygbolaget alltså. Redigerat 13 Juni 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Scandinavian Airlines ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Fel, det är Scandinavian Airline Systems. Och sorry för det där, jag glömde kika in och ställa nästa fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Men gör det nu då. >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vad står NASA för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) öhh ledtråd? Redigerat 14 Juni 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 NASA står väl för National Aeronautics and Space Administration, dock så vet jag inte om jag stavade rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg