LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Nu går vi alla lite OT här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Finns det??? :ph34r: Ja vi gör väl det, Mia ja, är det inte hon som bor i nån labyrint tro, som vill att ungarna ska ut på båttur, eller är det hon som vill att blommorna ska vattnas?? Jag kommer dock inte ihåg vart nån av dem bor så jag är inte till mycket hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Mia är den som vill att ungarna ska med på båttur. Kommer inte heller ihåg var hon finns dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 det här spelet suger min lille brorsa som är 3 år spelar detta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rat-cheat Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) min lillebrorsa tjatar på mina föräldrar om att dom ska köpa det spelet och han är5år. medan ni som är ... öhhh typ 10-15år och sitter och spelar småbarns spel. :huh: mitt råd väx upp :meddum: . :student: Redigerat 17 Juni 2006 av Rat-cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Mitt råd, VÄX ALDRIG UPP. Har du aldrig sett reklamen med Ronaldhino? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Om det är hon som vill att ungarna ska ut på båtresa så bor hon i den där labyrinten. På kartan så ser man ju ett ställe som ser ut som en labbyrint, typ. Sen kan man, har jag för mig, hålla muspekaren på dem öar där det bor människor, så berättar Mulle vem som bor där. När man kommit till den där labbyrinten så kan man inte åka genom den med motorn på, det finns sälar där, så det blir till och ro. Och bara så ni vet, ni som tycker att vi är omogna, jag spelar inte Mulle Meck längre, jag gjorde det när jag var mindre. Det är väl inget fel med och spela MM hur gamal man än är, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Nej, det är inget fel med det. Spel ska kunna spelas och njutas av alla åldrar. Dock inte om något spel är 18års gräns och en 6 åring spelar, men om ett spel är för 5 åringar och en 20 åring spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jag håller med till fullo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Mitt råd, VÄX ALDRIG UPP. Har du aldrig sett reklamen med Ronaldhino? jag har sett den f*n vad han är duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 hallå där var inte en övermogen 60-åring man är bara ung en gång lets have some fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 hallå där var inte en övermogen 60-åring man är bara ung en gång lets have some fun :D Det stämmer man är bara 0-10 år gammal en gång i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.