Winjaaa Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Har fastnat i Mario & luigi partners in time Har kommit till princcess shroob klarar av henne lätt men när jag möter elder princess shroob har ni nåt tips om hur jag kan besegra henne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det bästa sättet är nog att kämpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) vet ej men du kan kanske kan kolla om det finns på www.gamespot.com :P Redigerat 17 Juni 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) varför kan du inte kolla själv. jag har vunnit bossar på högst 4:e försöket dom är så lätta den enda som jag har fastnat på är mr twomp man kan ju alltid träna sig lite bättre före man ger sig på bossen EDIT jag är nu vid commander shroob och jag har försökt 2 gånger Redigerat 22 Juni 2006 av data-typen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg