WASD Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 finns det nått program där man inte behöver kunna någon script & gör egna mobil spel? jag skulle vilja ha ett som är lika dant som "game maker" men det finns säkert inte så ett som är så lika som möjligt skulle jag gärna vilja ha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Finns såvitt jag vet inget, du får ta och lära dig en viss typ av Java som man kan skapa spel med =) Men kanske vet någon annan. Flyttar i alla fall till GFX & Programmering... Redigerat 13 Juni 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 men jag ville ha en utan jave eller script så då borde den inte ligga i Programmering forumet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) Gör ett spel i gamemaker och konvertera det i g-java. Gamemaker <--(konverteras till)--> Java <---(förs över till)---> mobil www.g-java.uni.cc Redigerat 17 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Går de? Hade jag ingen aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 länken till g-java? hittade länknen men man kan bara göra applet & inte mobilspel :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.