RiverRunner Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 men snälla laga inget typ premium eller member som kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag tror inte att han kommer att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Nej, det går bortom mina kodnings-erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Det är jätte lätt TBH och jag tror att det är en ganska bra grej att lägga till när du får upp en V. som funkar bra nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Vet du hur jag kodar sånt i VISUAL BASIC så får du gärna berätta. ((Allt ska vara in game, alltså man sms:ar får en kod, går in på spelet, knappar in koden och vips blir man premium)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Visual basic gör det hela lite svårare men det ska nog gå att ta reda på... skulle dock inte rekomendera att skaffa det än, du har ju inte en stabil V. än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 när kommer V3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Snart, jag har gjort klart det mesta. Nu ser man vad man har på sig, tyvärr kommer man inte kunna skriva åä eller ö, men skriver man det så händer ingenting, skriver man te.x "börja" så blir det "brja", men huvudsaken var ju att spelet inte skulle krasha så fort man råkade skriva åäö. Redigerat 14 Juli 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Bra mega! Men är någon mapper än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Nej............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LunQan Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag ska testa spela det nu hoppas det är roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Du kan inte spela det! Är det ingen här som fattar nån gång iaf?! MAN KAN INTE SPELA DE GAMLA VERSIONERNA, VÄNTA TILLS VERSION 3 KOMMER UT! Btw, jag har börjat mappa nu och spelet släpps nog lite tidigare (om vi har tur). Men först ska spelet genomgå en nogrann bug-check av alla från mod till admin, precis, ni som är moddar eller högre kommer få spelet tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.