Hoppa till innehåll

Mvg


stewie

Rekommendera inlägg

hur får man MVG i betyg på sudentliv?

jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur får man MVG i betyg på sudentliv?

jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning  mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_<

 

Det händer samma sak för mig. Men jag tror att MVG inte fins på the sims2 studentliv. Utan att man bara kan få VG+. :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur får man MVG i betyg på sudentliv?

jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning  mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_<

 

 

Ja men jag har för mig att man ska ha lite mer änn det man behöver i "poäng"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Vad ska man ha mer i då?

 

Jag tror inte det funkar! Jag hade fått fullt i allt genom boolprop-koden så alltså det var fullt.. i ALLT!! Men jag fick Vg+ ändå jag bliiiiir gaalen jag vill ha Mvg! hehe men lycka till iaf :) p.s jag hade gått på alla föreläsningar oxå, och gjort uppsatsen på datan, hade fullt i den där mätaren och simmen var t.o.m ihop med läraren! Det är ett tips om man vill höja betygsmätaren hehe man får en hög mätare jättefort :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...