stewie Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_<
Karrys Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_< Det händer samma sak för mig. Men jag tror att MVG inte fins på the sims2 studentliv. Utan att man bara kan få VG+. :visslar:
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_< jag får också bara vg+
stewie Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Juni 2006 ok. spelade om jättte mycket för att få mvg! sen nöjde jag mej med vg+ och spelade vidare :visslar:
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Skrivet 23 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_< Ja men jag har för mig att man ska ha lite mer änn det man behöver i "poäng"
Izza555 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Skrivet 14 Juli 2006 Vad ska man ha mer i då? Jag tror inte det funkar! Jag hade fått fullt i allt genom boolprop-koden så alltså det var fullt.. i ALLT!! Men jag fick Vg+ ändå jag bliiiiir gaalen jag vill ha Mvg! hehe men lycka till iaf :) p.s jag hade gått på alla föreläsningar oxå, och gjort uppsatsen på datan, hade fullt i den där mätaren och simmen var t.o.m ihop med läraren! Det är ett tips om man vill höja betygsmätaren hehe man får en hög mätare jättefort :)
Rekommendera inlägg