stewie Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_< Det händer samma sak för mig. Men jag tror att MVG inte fins på the sims2 studentliv. Utan att man bara kan få VG+. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_< jag får också bara vg+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 ok. spelade om jättte mycket för att få mvg! sen nöjde jag mej med vg+ och spelade vidare :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 hur får man MVG i betyg på sudentliv? jag pluggar jättemycket och kommer i tid till föreläsningarna och har så många "poäng" (ex: städning, fusik, logik, matlagning mm) som man behöver. ändå får jag bara VG+ <_< Ja men jag har för mig att man ska ha lite mer änn det man behöver i "poäng" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vad ska man ha mer i då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Vad ska man ha mer i då? Jag tror inte det funkar! Jag hade fått fullt i allt genom boolprop-koden så alltså det var fullt.. i ALLT!! Men jag fick Vg+ ändå jag bliiiiir gaalen jag vill ha Mvg! hehe men lycka till iaf :) p.s jag hade gått på alla föreläsningar oxå, och gjort uppsatsen på datan, hade fullt i den där mätaren och simmen var t.o.m ihop med läraren! Det är ett tips om man vill höja betygsmätaren hehe man får en hög mätare jättefort :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg